
Masz pytanie?
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jak sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
- Informacje o zmianach statusu zamówienia każdorazowo wysyłamy e-mailem na adres podany w zamówieniu. Jeżeli takich wiadomości nie otrzymałeś, sprawdź również folder SPAM.
- Jeżeli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, status zamówienia możesz sprawdzić logując się do swojego konta - zakładka “TWOJE ZAMÓWIENIA”.
Jakie są formy płatności za zamówienie?
Jaki jest czas i koszty dostawy?
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czy otrzymam dowód zakupu?
- Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny lub też (na życzenie) wystawiamy fakturę VAT.
- Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz pole wyboru “Chcę otrzymać fakturę VAT” w “KOSZYKU” podczas uzupełniania danych w formularzu zamówienia.
Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt?
Chcę zapoznać się z regulaminem.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami.
Zadzwoń do nas +48 600 373 272
pn. - pt. 8.00 - 20.00
sob. 10.00 - 18.00
niedz. 10.00 - 18.00
Napisz do nas e-mail: kontakt@kidsowy.pl
Zapytaj przez formularz kontaktowy