Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie? 

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 

 

Jak sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

  • Informacje o zmianach statusu zamówienia każdorazowo wysyłamy e-mailem na adres podany w zamówieniu. Jeżeli takich wiadomości nie otrzymałeś, sprawdź również folder SPAM.
  • Jeżeli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, status zamówienia możesz sprawdzić logując się do swojego konta - zakładka “TWOJE ZAMÓWIENIA”. 

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Jaki jest czas i koszty dostawy?

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czy otrzymam dowód zakupu?

  • Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny lub też (na życzenie) wystawiamy fakturę VAT. 
  • Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz pole wyboru “Chcę otrzymać fakturę VAT” w “KOSZYKU” podczas uzupełniania danych w formularzu zamówienia.

Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt?

Chcę zapoznać się z regulaminem.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami. 

Zadzwoń do nas +48 600 373 272

pn. - pt.  8.00 - 20.00
sob.       10.00 - 18.00
niedz.    10.00 - 18.00

 

Napisz do nas e-mail: kontakt@kidsowy.pl

Zapytaj przez formularz kontaktowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl