Jak kupować w sklepie internetowym dla dzieci kidsowy.pl?
1. Wybierz z oferty interesujący Cię produkt.
2. Dodaj produkt "do koszyka". Jeżeli produkt posiada warianty dokonaj wyboru na karcie produktu.
2a. W przypadku chwilowego braku towaru zamiast przycisku "do koszyka" zobaczysz opcję "powiadom o dostępności". Skorzystaj z tego rozwiązania jeżeli chcesz otrzymać od nas e-mail, gdy produkt pojawi się w naszym magazynie.
3. Po skompletowaniu zamówienia (pamiętaj, że możesz kupić więcej niż jeden produkt) "przejdź do koszyka".
4. W koszyku wybierz dogodną dla siebie formę dostawy:
- kurier
- paczkomat
- odbiór osobisty
Koszty dostawy zobaczysz w koszyku. Możesz też kliknąć w link czas i koszty dostawy. Pamiętaj, że zamówienia od 199 zł wysyłamy bezpłatnie.
5. Wybierz dogodną dla siebie formę płatności. Masz do wyboru:
- płatność natychmiastową - szybko logujesz się do swojego banku i dokonasz płatności bez podawania szczegółów zamówienia.
- płatność przelewem tradycyjnym - dokonaj przelewu ręcznie na nasze konto (numer konta: 90 1140 2004 0000 3602 7209 4022). Numer konta znajduje się również w podsumowaniu zamówienia oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie. Płatności dokonaj w ciągu 3 dni. W tytule przelewu podaj numer zamówienia.
- płatność przy odbiorze (pobranie) - płatności za zamówienie dokonaj przy odbiorze zamówienia u kuriera lub w paczkomacie.
Więcej o płatnościach w sklepie internetowym dla dzieci kidsowy.pl
6. W tym kroku podaj dane do realizacji zamówienia. Skorzystaj z jednej z opcji:
- zakup z rejestracją - ta opcja jest związana z założeniem konta w sklepie kidsowy.pl Dzięki rejestracji będziesz mieć dostęp do historii zamówień.
- zakup przy użyciu konta Google lub Facebook - jest to zakup podobny do zwykłej rejestracji, ale dokonany przy użyciu konta w Google lub Facebook. Nie musisz wówczas pamiętać osobnego hasła do sklepu.
- zakup bez rejestracji - podczas dokonywania zakupu podajesz jedynie dane do wysyłki zamówienia
- zakup z użyciem konta - skorzystaj z tej opcji, jeżeli posiadasz już konto w sklepie internetowym kidsowy.pl
7. Sprawdź poprawność danych i zatwierdź przyciskiem "potwierdź zamówienie".
8. Dokonaj płatności w wybrany przez siebie sposób.
9. Czekaj na przesyłkę.
Zapraszamy Cię ponownie do naszego sklepu.
Co się dalej dzieje z moim zamówieniem złożonym w sklepie internetowym kidsowy.pl?
Gdy dokonasz wpłaty za zamówienie, my przekazujemy je do realizacji. O poszczególnych etapach realizacji zamówienia poinformujemy Cię mailowo. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, możesz również śledzić status zamówienia po zalogowaniu się w sklepie. Kliknij i zaloguj się
Zwroty i reklamacje w e sklepie kidsowy.pl
Staramy się, aby zamówione przez Ciebie produkty spełniły Twoje oczekiwania. Pamiętaj, że możesz jednak dokonać zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Jeżeli chcesz skorzystać z tej opcji przeczytasz więcej pod linkiem zwroty i reklamacje
Masz pytanie?
zadzwoń lub napisz:
e-mail: kontakt@kidsowy.pl
telefon: +48 600373272