Jak kupować?

Jak kupować w sklepie internetowym dla dzieci kidsowy.pl?

1. Wybierz z oferty interesujący Cię produkt.

2. Dodaj produkt "do koszyka". Jeżeli produkt posiada warianty dokonaj wyboru na karcie produktu.

2a. W przypadku chwilowego braku towaru zamiast przycisku "do koszyka" zobaczysz opcję "powiadom o dostępności". Skorzystaj z tego rozwiązania jeżeli chcesz otrzymać od nas e-mail, gdy produkt pojawi się w naszym magazynie.

3. Po skompletowaniu zamówienia (pamiętaj, że możesz kupić więcej niż jeden produkt) "przejdź do koszyka".

4. W koszyku wybierz dogodną dla siebie formę dostawy:

  • kurier
  • paczkomat
  • odbiór osobisty 

Koszty dostawy zobaczysz w koszyku. Możesz też kliknąć w link czas i koszty dostawy. Pamiętaj, że zamówienia od 199 zł wysyłamy bezpłatnie.

5. Wybierz dogodną dla siebie formę płatności. Masz do wyboru:

  • płatność natychmiastową - szybko logujesz się do swojego banku i dokonasz płatności bez podawania szczegółów zamówienia. 
  • płatność przelewem tradycyjnym - dokonaj przelewu ręcznie na nasze konto (numer konta: 90 1140 2004 0000 3602 7209 4022). Numer konta znajduje się również w podsumowaniu zamówienia oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie. Płatności dokonaj w ciągu 3 dni. W tytule przelewu podaj numer zamówienia.
  • płatność przy odbiorze (pobranie) - płatności za zamówienie dokonaj przy odbiorze zamówienia u kuriera lub w paczkomacie.

Więcej o płatnościach w sklepie internetowym dla dzieci kidsowy.pl

6. W tym kroku podaj dane do realizacji zamówienia. Skorzystaj z jednej z opcji:

  • zakup z rejestracją - ta opcja jest związana z założeniem konta w sklepie kidsowy.pl Dzięki rejestracji będziesz mieć dostęp do historii zamówień.
  • zakup przy użyciu konta Google lub Facebook - jest to zakup podobny do zwykłej rejestracji, ale dokonany przy użyciu konta w Google lub Facebook. Nie musisz wówczas pamiętać osobnego hasła do sklepu.
  • zakup bez rejestracji - podczas dokonywania zakupu podajesz jedynie dane do wysyłki zamówienia
  • zakup z użyciem konta - skorzystaj z tej opcji, jeżeli posiadasz już konto w sklepie internetowym kidsowy.pl 

7. Sprawdź poprawność danych i zatwierdź przyciskiem "potwierdź zamówienie".

8. Dokonaj płatności w wybrany przez siebie sposób.

9. Czekaj na przesyłkę.

Zapraszamy Cię ponownie do naszego sklepu.

 

Co się dalej dzieje z moim zamówieniem złożonym w sklepie internetowym kidsowy.pl?

Gdy dokonasz wpłaty za zamówienie, my przekazujemy je do realizacji. O poszczególnych etapach realizacji zamówienia poinformujemy Cię mailowo. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, możesz również śledzić status zamówienia po zalogowaniu się w sklepie. Kliknij i zaloguj się

Zwroty i reklamacje w e sklepie kidsowy.pl

Staramy się, aby zamówione przez Ciebie produkty spełniły Twoje oczekiwania. Pamiętaj, że możesz jednak dokonać zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Jeżeli chcesz skorzystać z tej opcji przeczytasz więcej pod linkiem zwroty i reklamacje

 

Masz pytanie?

zadzwoń lub napisz:

e-mail: kontakt@kidsowy.pl

telefon: +48 600373272

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl